سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبمیوه 1 لیتری انبه موگو موگو

انبه میوه‌ای است گرمسیری که گیاه آن از سردسته های تیره? پسته‌ایان است. خاستگاه رشد و نمو انبه شبه جزیره? هند، پاکستان، بنگلادش و آسیای جنوب‌شرقی است. درخت این میوه امروزه در بسیاری از کشورهای گرمسیری پرورش داده شده و به سراسر دنیا صادر می‌شود. میوه? انبه علاوه بر مصرف خوراکی، آشپزی و آب‌میوه‌گیری، به عنوان طعم‌دهنده، رنگ‌دهنده و عطر کاربرد دارد. برگ‌های درخت انبه نیز به دلیل شکل و حالت خاص خود مورد استفاده‌های زینتی دارند.

 

آبمیوه 1 لیتری انبه موگو موگو

درخت انبه ارتفاع بلندی داشته و ممکن است به 35 تا 40 متر برسد. قطر قسمت شاخ و برگ‌دار آن نیز می‌تواند به 10 متر برسد. عمر این درخت طولانی است و برخی از درخت‌های انبه با وجود 300 سال سن هنوز میوه می‌دهند. امروزه انبه را به صورت آب گیری شده و یا به صورت پالپ دار به فروش می رسانند. به طور مثال در صورتیکه به سوپر مارکت اینترنتی شهر24 مراجعه کتننید می توانید آب انبه موگو موگو و یا آب انبه های دیگر برند ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

رنگ برگ‌های درخت انبه در ابتدا و پس از جوانه زدن نارنجی رنگ مایل به صورتی است، اما با گذشت زمان به رنگ قرمز تیره، و سپس سبز تیره در می‌آید. شکوفه‌های انبه، کوچک و سفیدرنگ به صورت خوشه‌های 10 تا 40 سانتی‌متری هستند. هر شکوفه انبه 5 گلبرگ، 5 کاسبرگ و 5 پرچم دارد، و رایحه‌ای همچون گلهای بهاری دارد.

ضماد برگ درخت انبه، پوست سر و مو را تقویت می کند و خاصیت رنگی (سیاه) نیز دارد.